טיפול בחרדות ופחדים אצל מבוגרים

עזרה מקצועית לטיפול בחרדות ופחדים אצל מבוגרים ע"י פסיכותרפיסט הוליסטי

אנשים מבוגרים סוחבים בחיי היום יום שלהם המון תחושות ורגשות שלא תמיד פשוט להתמודד איתן. אתם לא צריכים לסבול מטראומה עצומה מהחיים, אלא גם התמודדות עם כל גורם חיצוני שיכול להשפיע לכם על חוויות החיים הכי פשוטות והכי בנאליות. הקושי הוא להבין מתי היא נקודת השבירה שלכם ומה הם הגורמים שהובילו אתכם לנקודה הזו. כמובן שאם אתם לא מצליחים להתמודד לבדכם עם החרדות, אי אפשר לוותר על טיפול בחרדות ופחדים אצל מבוגרים. זו היא משימה שצריך להפקיד בידיים של איש מקצוע מיומן ומנוסה, שלמד את התחום ויכול לסייע לכם להבין את החיים שלכם. הניסיון של מרדכי קדוש, יאפשר לכם לקבל את הכלים להתמודדות עם אתגרים משמעותיים בתחומי הנפש והרגשות.

טיפול בחרדות ופחדים אצל מבוגרים בצורה חכמה

  1. הטיפול מחייב את שיתוף הפעולה של המטופל ושל המטפל גם יחד. כמובן שהמטפל מנחה אתכם, אבל אם אתם לא מוכנים לקחת אחריות על החיים שלכם אי אפשר להמשיך את העבודה המשותפת.
  2. האינטימיות היא האלמנט החשוב ביותר במרחב הטיפול. אתם רוצים לעבוד עם מטפל שנותן לכם את התחושה הנעימה והנינוחה ביותר, ומאפשר לכם לחשוף את הקלפים שלכם בסביבה המתאימה לכם.
  3. דיסקרטיות היא שם המשחק. אם אתם לא יכולים לסמוך על המטפל, יהיה לכם בלתי אפשרי לשחרר את הפחדים שלכם ולהתמודד עם העלייה בסף הרגישות והעצימות הרגשית שלכם.

טיפול בחרדה חברתית אצל מתבגרים

את הטיפול שלכם, אתם מתחילים בדרך כלל בנקודת השפל הקשה ביותר בחיים שלכם. זו היא לא בושה ולא בעיה, אלא הודאה באתגר שלא הצלחתם לעמוד בו. מכאן ואילך, אתם יוצאים למסע ארוך מאוד של ריפוי ובנייה מחדש של הרגלי החיים שחסרים לכם כל כך. צעד אחר צעד, בעבודה סיזיפית וקשה מאוד, אתם והמטפל שלכם תצליחו לבנות את החיים המיוחדים שמגיעים לכם ולהתמודד עם כל אתגר שעוד יבוא בעתיד שמחכה לכם. והכל ביחד עם המטפל מרדכי קדוש, שהוכיח את עצמו בעבר.

דילוג לתוכן