טיפול טבעי בחרדה

ככל שהחברה מפנימה יותר ויותר את האיכות שבתהליכים הטבעיים, אנשים רבים מבינים יותר ויותר שטיפול טבעי עדיף בהרבה מאשר טיפול הכרוך בנטילת תרופות המשפיע על המערכת ההורמונאלית ומסב תופעות לוואי רבות. תרופות פסיכיאטריות, מלבד תופעות הלוואי הכרוכות בהן, ברוב המקרים הן אינן מצליחות להעלים את החרדה לחלוטין. מסיבה זו, טיפול טבעי בחרדה, הוא הדרך המומלצת לרוב המתמודדים עם חרדות. אמנם טיפול טבעי דורש תהליך והתגייסות והתמודדות עם מקומות מודחקים בנפש, אך בדרך כלל הטיפול בחרדה אינו ארוך וההרגשה הטבעית מספקת תחושה טובה בהרבה מאשר התחושה המתלווה לשימוש בתרופות.

גם למטופל הנוטל תרופות, מומלץ לבצע טיפול בחרדה טבעי שיסייע לו לשים קץ לשימוש התרופתי.

טיפול בחרדות באופן טבעי עי" פסיכותרפיסט הוליסטי

חרדה משפיעה רבות על הסובל ממנה: הן בתפקוד היומיומי, בבית ובעבודה, הן בהרגשתו במעטפת החברתית והן בהיות האדם החרדתי לבד עם עצמו בביתו או ברכבו. במקרים של חרדה ישנה, לפעמים סבור המטופל שאין אדם בעולם המסוגל לעזור לו ולעתים הוא אף השלים כבר עם תופעות הלוואי הלא מבוטלות, ולכן הוא מעדיף להמשיך וליטול את התרופות הישנות. אילו היה יודע שגם בחרדה ישנה ניתן לטפל, ואילו היה מודע לכך שללא התרופות היה מרגיש טוב הרבה יותר- היה פונה לטיפול בחרדה טבעי.

אמנם במקרים של חרדה קשה במיוחד יתכן שיומלץ לו לשלב את הטיפול הפסיכותרפי עם נטילת תרופות שמקלות על האדם החרדתי, אך מתוך מטרה חדה וברורה להיפרד מהכדורים בהקדם האפשרי.

טיפול אלטרנטיבי בחרדה – הדרך הטבעית

אורך הטיפול תלוי בפרמטרים רבים: ברמת החרדה, בהירתמות המטופל לתהליך, בשיטות ובכלים בהם נעשה שימוש בקליניקה, באג'נדה הטיפולית של המטפל, ביכולת ההחלמה של המטופל ועוד. טיפול בחרדה לרוב הוא מסוגי הטיפול הקצרים והממוקדים יותר ולכן מומלץ לפנות לטיפול בחרדה טבעי.

להתייעצות בנושא, ניתן לפנות למרדכי קדוש, פסיכותרפיסט הוליסטי אינטגרטיבי ולקבל מידע והמלצה לאופן הטיפול המומלץ ביותר עבורך. מרדכי קדוש מנוסה ביותר בתחום החרדות, וכבר הוכיח למטופלים רבים שגם במקרים קשים ביותר ניתן להיפרד מהחרדה לחלוטין.

טיפול בחרדה ללא תרופות

כולנו יודעים שיש רגעים בחיים שבהם פשוט אי אפשר להתמודד עם הסיטואציה לבד. בין שמדובר על אירועי טרור ובין שמדובר על רגעים שקשורים למשפחה ולחברים הקרובים שלנו, פחד וחששות המלווים את שגרת היומיום של אנשים רבים עד לרמה שכמעט ואי אפשר לנהל סדר יום נורמטיבי. במקרים חמורים וקיצוניים במיוחד, יש אנשים אשר מפתחים בעיית חרדה כרונית ונדרשים לקבל טיפול וליווי צמודים לאורך שנים. האידיאל הוא לקבל טיפול בחרדה ללא תרופות, ולמצוא את האיזון הפנימי של החדר, על מנת להתמודד בצורה הרבה יותר בריאה עם האתגרים הנפשיים שלכם וזוהי בדיוק המשימה המקצועית של מרדכי קדוש פסיכותרפיסט הוליסטי, אשר ילווה אתכם בכל שלב של הדרך ויעזרו לכם לבנות מחדש את העוצמות שלכם.

מה היא החשיבות של טיפול בחרדה ללא תרופות?

הדרך הכי קלה והכי מהירה להתמודד עם חרדה היא על ידי תרופות. ככה אתם פשוט מתעלמים מהבעיה ומטפלים אך ורק בסימפטומים הגופניים. אבל אם אתם רוצים להסתכל לפחד בעיניים ולהתמודד עם האתגר לטווח הארוך, טיפול בחרדה ללא תרופות הוא הטיפול המתאים ביותר למצב הרגשי שלכם. כמובן שאתם תדרשו להשקיע הרבה יותר מאמצים וגם הרבה יותר זמן על מנת להתמודד עם החרדה, אבל התוצאות של תהליך טיפול עומק שכזה, יאפשרו לכם לחיות חיים הרבה יותר יציבים לטווח הארוך כאשר השליטה נמצאת בידיים שלכם. מן הסתם יהיו עוד אתגרים לאורך הדרך, אבל אם יש לכם את הכלים להתמודד ואם יש לכם ממי לבקש עזרה, כנראה שיהיה הרבה יותר קל להתמודד עם הקושי הנפשי ולאפשר לכם לחיות חיים בריאים יותר.

המאבק הוא לא רק שלכם – אבל ההצלחה, כולה שלכם

אומנם העבודה הצמודה שאתם עתידים לעשות ביחד עם מרדכי קדוש פסיכותרפיסט הוליסטי, היא עבודה משותפת, אבל בסיומו של התהליך אתם לוקחים את כל הקרדיט על התוצאה ואתם אלו שיכולים להנות מהיתרונות של חיים עם שליטה בחרדה. ולכן זוהי בעצם המתנה הכי גדולה שאתם יכולים להעניק לכם ולאנשים הקרובים בחיים שלכם במקרה שבו החרדה מנהלת אתכם לאורך שנים רבות.

דילוג לתוכן